22. November 2006

.*.~.: sax hat ma wieda gerulet.. ^^

gestern sax hat gerulet.. is bloß sooooo viel passiert.. aber ich fands ja schu ma voll hammer, dass da pat wieder mit mir geredet hat.. un das ziemlich lange.. konntn einfach ma wieda übel geil quatschn.. tat echt voll gut..
da roy war ah da ^^ hab ich mich gefreut =)
aber leider hab ich n paar menschen gestern irgendwie verletzt.. ich weiß nich, wie ich das jedes ma hinbekomm, aber es is einfach nur doof.. lasst mich einfach nur ma mein ding machn.. ich will nich scho wieda so viel scheiße machn, wie im letztn monat.. da is einfach nur zu viel passiert.. =( ich hoffe, ich mache jez alles richtig, obwohl ich wieder einige menschen verletzte.......
bis bald..
die blöde olle kuh.........

ps: un ich war irgendwie ne zeit lang voll harte..... un hab aufn heimweg FAST noch ins taxi gekotzt..... -.-'

Keine Kommentare: